Seg lördag

Hej och hå. Det har varit en lååång och jobbig dag. Kom i säng alldeles för sent... Men riktigt trevligt var det igår! Middag på Jimmys Steakhouse på söder (oxfilé, klyftpotatis och bea, asgott!) och sedan blev det en drink (vatten för min del hehe) på Gondolen. Vi var ju lätt de yngsta där haha. Men som sagt sent i säng blev det, somnade efter ett och så ringde klockan sju. Fick först för mig att det var söndag och hann tänka yes jag kan sova mer jag börjar ju inte förrän elva!!! men insåg till min besvikelse att så inte var fallet. Kändes bara så eftersom jag jobbade samma tid igår som jag brukar göra på helgen. Segt. Det var bara att tänka 100% OB, 100% OB...

Mår fortfarande (!) inte bra med förkylningen så det var riktigt ansträngande att ha frukten och plocka varor. Även Patrik är sjuk så det blir tufft imorgon också eftersom vi inte fått upp så mycket varor. Men det är bara att göra vårt bästa och kämpa på. Blir riktigt skönt att vara ledig måndag och tisdag. Fredag, lördag och söndag för den delen också haha. Skulle ju egentligen behöva jobba mer men passar på och njuter så länge.

Men nu ska jag avnjuta lite choklad framför Grey's Anatomy från i onsdags. Fixar så något inlägg poppar upp på bloggen när jag är på jobbet imorgon. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0