TRESemmé Naturals



Har bara provat dessa två gånger men gillar dem starkt! De innehåller lägre halter sulfater och är fritt från parabener, silikon och färgämnen vilket är superbra. Ingredienserna är även ekologiska och naturliga. Det var däför jag ville testa dem, har varit på jakt efter ett bra men även skonsamt shampoo och balsam. Hade sådant flyt att det dessutom var på extrapris på ICA den här veckan! Men däremot stod det att det skulle utgå? Hoppas att så inte är fallet! Att det i så fall bara utgår i deras sortiment och inte överallt! Vet inte om jag inbillar mig men tycker faktiskt att mitt hår är mörkare och färgrikare än vanligt. Haha låter sjukt men tycker det, fick även en komplimang på jobbet att mitt hår var så fint. Thihi.

Kollade precis klockan, ofta att den redan är tolv!!! Men när man slutar åtta, är hemma till halv nio och inte äter middag förrän nio så försvinner kvällen väldigt fort. Men trodde inte att den var riktigt så mycket. Måste hoppa i säng nu, imorgon förmiddag ska vi nämligen åka och hälsa på farfar som inte mår så bra. Det blir trevligt, men omständigheterna kunde såklart varit bättre. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0