Klockan fem på morgonen







Hej hej! Dessa bilder tog jag imorse någonstans mellan klockan fem och sju. Det var nämligen så att jag vaknade vid fem av en mardröm och insåg att jag hade något så in i helvete ont i halsen. Så jag gick upp och åt lite glass framför tvn, sedan kändes det onödigt att lägga sig igen. Var inte speciellt trött. Så jag fotade lite istället. Himla vackert det är på morgonen alltså. Måste gå upp riktigt tidigt någon dag och bege mig ut och fota! I alla fall, det har varit en riktigt låååång dag och i princip hela har spenderats i soffan halvsovandes. Inte kul alls att börja min lediga vecka med att vara sjuk! Dåligt väder är det också. Hoppas att det vänder tills på torsdag, både vädret och måendet. För då fyller jag ju år! Inte fan tänker jag vara sjuk på min 20års dag. Dessutom tänker jag inte missa corepasset på onsdag. Så nu blir det till att frossa jordgubbar (=C-vitamin)!

Såg förresten två riktigt bra filmer idag som jag hade inspelade på boxen, The Invisible och We Are Marshall. Se dem! Speciellt den sistnämnda, varning dock för snyftattacker. Till den förstanämnda också om man är blödig som jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0