Spinn of hope

Outch. Det gör ont att sitta haha. Men helt klart värt det! Riktigt najs var det (spinningen alltså). Men jag borde ha sänkt min sadel mer. Hade redan gjort det typ fyra gånger under passet så kände att jag inte kunde krångla mer. Men nästa gång ska jag se till att det är bra från början. Efter passet lottade dem ut lite saker så jag vann en liten fickspegel av återvunnet plast från The body shop. Trevligt, trevligt!

Gjorde stekt falukorv och stuvade makaroner till lunch och sedan dess har jag inte orkat resa mig från köksbordet typ. Har inte ens duschat än... Fräscht jag vet. Blev bara så sjukt seg. Men nu ska jag duscha och efter det ska jag kila ner och köpa dippmix. Sedan blir det slapp och film för hela slanten. Har över 60 filmer inspelade på boxen så har lite att välja mellan haha. Bjuder på en flummbild från när jag fortfarande var hög av endorfiner. Inte konstigt att folk blir träningsnarkomaner alltså. Nä, duschen var det ju. Hejsvejs!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0