Grillade marshmallows

Hej hej! Ytterligare en dag i bastun det vill säga jobbet har passerat. Men denna dag var inte som alla andra. Det har nämligen skett en mycket tragisk grej. Mer vet jag inte om jag kan skriva i nuläget så vi lämnar det där.

Började dagen med att sova till tolv, vilket inte alls var min avsikt! Hade ju för sjutton ställt klockan på nio. Men det gick bra ändå, åt frukost och gick sedan ut på en timmes powerwalk med mor min. Efter det hann jag bara duscha och äta innan det var dags att sticka till jobbet.

Har ju förresten inte berättat vad jag hade för mig igår. Åkte på eftermiddagen in till stan med mamma för att lämna tillbaka några saker. Vi strosade runt lite i Kungsan eftersom det var Smaka på Stockholm. Köpte mig där en mycket god smakbit pasta bolognese. Sedan åkte vi hem och firade Nationaldagen med syskonen som kommit hem genom att äta min nya favoriträtt (fläskfilé i citronpepparsås med potatis och morötter i ugn, så jäkla gott!). På kvällen mötte jag sedan upp Maddis på hennes jobb och hängde där med henne tills hon stängde vid tiotiden och då drog vi ut till Notholmen. Hade gått förbi centrum på vägen dit och köpt marshmallows, dricka och engångsgrill. Någon som kan komma på vad som saknades? Jo, något att TÄNDA den med! Hahaha! Smart Isabel, verkligen ^^ Men det löste sig. Madde bor inte långt därifrån och hade bilen så vi åkte bara förbi henne en snabbis och hämtade tändstickor och filtar och begav oss ut igen. Vi låg där på klippan i två timmar och bara pratade. Och åt marshmallows såklart. Hur mysigt som helst! Måste verkligen göras repris på någon dag.

Här kommer två bilder från igår av urusel kvalité men med hög mysfaktor! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0