Fan vad jag är bra

Hej hej! Sitter här nyduschad. Har nämligen varit ute på en joggingtur/powerwalk på ca 6 km. Riktigt härligt var det! Skönt att det regnade lite också. Det var bara värsta rycket jag fick. Satt och tittade på tv och funderade på om jag skulle resa på mig och blanda dippen som jag köpt. Var inte supersugen men gick in till köket för att i alla fall diska upp efter maten. Så satte jag på radion och började skutta runt i lägenheten, göra situps och köra lite med mina rosa hantlar. Plötsligt slog det mig att det skulle vara himla skönt att springa och rätt som det var hade jag snörat på mig skorna. Fan vad jag är bra känner jag! Haha. Nu ska jag börja se Harry Potter och fången från Azkaban. Imorgon är det dags. It all ends. The boy who lived has come to die... Aaaaaaaaahhh! Så taggad! Fast är lite rädd för slutet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0