Avskedsfest

Hej hej! Sitter här nyduschad och hög på endorfiner efter ett mycket efterlängtat pass på F&S. Nämligen DANS FUEGO! Finns ingen träning som får mig att må så jäkla bra. Dans fuego is the shit.

I alla fall, gårdagen blev mycket trevlig trots regn och rusk. Varför i hela friden har man aldrig kört femkamp förut?! Det var ju asroligt! Fem femkampskuponger, en matkupong värde 60 kr och tre valfria åk för 199 kr. Lätt att man gör det fler gånger nästa sommar! Kanske något att roa sig med nästa födelsedag, om man inte har något bättre för sig det vill säga. Åkte förresten den nya träbergochdalbanan efter lite övertalning (blir ju så åksjuk) och den var nog den roligaste jag åkt faktiskt. Balder på Liseberg var ju lite coolare men denna är mer i min smak då den är lite mindre haha. Efter Grönan sa vi hejdå till hälften av sällskapet och vi resterande åkte till Pizza Hut på söder och åt middag. Eftersom vi redan käkat skräpmat på Grönan så ville jag inte äta det igen. Så jag tog pasta bolgonese. Big mistake. Det var skolmatsvarning på det allstå. Men pizzorna såg inte alls goda ut. Varken de tunna eller tjocka. Aja, mat fick man i magen i alla fall för en rimlig peng. Sedan åkte vi hem till Bahar. Alla var trötta, blöta och otaggade. Vi alla kände oss nog lite deppiga också eftersom det var sista gången vi sågs på ett bra tag. Men vi bättrade på oss lite och hade i alla fall en mycket trevlig kväll.

Vi hade dock lite dålig framförhållning med avskedspresenten till Bahar hehe. Fredrik fick sin häromdagen men vi andra har inte haft så mycket tid att planera vad Bahar skulle få. Tack och lov för Tyr hem & kök säger jag bara! Började baka kakor när jag kom hem, sov kvar nämligen, och sedan fick jag bara snilleblixten att köpa en tekopp med fat från fina Matteus och fylla den med kakor. Sagt och gjort, titta så fin den blev! Riktigt, riktigt nöjd blev jag faktiskt.



Skrev egentligen inlägget mycket tidigare, men glömde publicera haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0