Valdagen

Shit vad mycket folk det var på jobbet idag! Rena rama julafton, typ. Är helt slut. Folk passade på att handla samtidigt som dom gick och röstade på skolan bredvid. Lite tråkigt känns det väl att inte ha röstat på självaste valdagen men samtidigt så jobbade jag ju idag och det var bekvämt att ha det gjort. Istället för att trängas och köa idag liksom. Det känns fortfarande overkligt att jag faktiskt har varit med och röstat. Men riktigt häftigt är det! Nu är det bara att hålla tummarna att Reinfeldt får sitta kvar!

Hade tänkt att plugga franska (fick inte så mycket gjort igår, såg på ett Päron till farsa i Las Vegas med syster istället haha ^^) men jag är så himla trött. Så jag tänker slå mig ner i soffan med en bit morotskaka istället. Så får jag lov att plugga innan kursen imorgon. Kommer ändå inte få in något i huvudet nu. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0