Fredagsmys

Hej hej! Släpade mig ut även denna morgon för en promenad men idag fick jag sällskap av Ida. Det var kallt och ruggigt men uppfriskande. Efter det var jag duktig och epilerade benen (det gör inte alls lika ont längre!) och sen tog jag en sväng till centrum med mamma. Köpte mascara och ett till par sockor. Visar sockorna imorgon om jag hinner för kameran dog nu. Idag åt vi förresten spökkyckling, så gott! Nu börjar den smaka som hos Ida. Vi (det vill säga mamma) har lagat den flera gånger och provat att ha i mer av det mindre av det osv men den blir aldrig som hos Ida. Men nu börjar vi närma oss, en aning stark bara annars var den supergod! Haha. Nu ska jag och systeryster ha fredagsmys = se på filmen Wild Child och äta godis ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0