Mycket att ta in

Hej hej! Nu är jag hemma igen! Trött och snurrig. Haha nej men det blev mycket så här i början. Men sakta men säkert kommer franskan tillbaka till mig. Läraren var jättebra och gruppen var trevlig. Jag var yngst, de flesta var pensionärer. Men det är rätt skönt. Känner lite press på mig dock eftersom det var jag som läste franska senast, några av dom andra hade inte läst på typ 20-30 år. Hehe. Men det ska nog gå bra. Sa faktiskt fel några gånger men för första gången i mitt liv kände jag att det inte var hela världen. Läraren sa det, att här ska vi göra många fel. Då lär man sig. Känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt. Att jag vågade anmäla mig till detta, att jag faktiskt gick dit, pratade och vågade säga fel. Men lokalsinnet mitt är inte mycket att vara stolt över haha! Tog mig typ en halvtimme att hitta dit. Det var tack vare en gammal gubbe som jag till slut hittade ^^ Sen hittade jag inte rätt klassrum heller men en lärare som jag gick förbi såg att jag var förvirrad så hon frågade vad jag letade efter. Tack och lov! Men nu kurrar magen så nu ska jag fixa en macka och bänka mig framför tvn. Hejsvejs, eller rättare sagt Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0