Väntar på middag

Hej hej! Lillasyster och pappa är på tennis och lillebror har inte slutat skolan så jag sitter själv här hos pappa och väntar. Känns lite konstigt eftersom jag inte bor här. Är vrålhungrig redan nu och det lär inte bli middag förrän om minst två timmar... Blää. Tur att jag har ett äpple i väskan! Var som sagt hos söta Helén för en stund sedan och färgade ögonfransarna. Så underbart. Vi pratade och kom in på att jag och mamma har gått hos henne i mer än fem år nu. Det hade jag faktiskt ingen aning om. Jag säger det igen, sjukt vad tiden går fort. Ska boka en tid hos henne snart igen, ska unna mig en massage då tror jag. Men nu måste jag käka det där äpplet innan halsbrännan sätter in! Bloggar mer ikväll när jag kommit hem. Kan hända att jag har någon fin bild att visa. Blev aldrig att jag tog mig till slottet eftersom det blåste så mycket. Det kändes onödigt, får ta det en annan dag. Men tog däremot lite bilder när jag cyklade hit. Så vi får se, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0