Who's that chick?

Hur döläcker är inte denna kjol?! Älskar den! Blev nästan lite snopen när jag såg spegelbilden, är det där jag? Tillåt mig att tillägga att jag har gått ner ett halvt kilo till. Så här "lite" har jag inte vägt på tre år. Underbart! I alla fall, kjolen är köpt på H&M för 199 kr. Det fanns inte många kvar kan jag säga! Egentligen ska kjolen sitta högre upp och vara tajtare. Men jag valde att gå upp två storlekar för att kunna ha den så här. Är inget fan av kjolar med höga midjor. Eller alltså det är grymt snyggt men jag tycker det är så himla obekvämt.

Köpte en sjukt snygg tunika också men den visar jag imorgon. Kan ju säga att den kommer från barnavdelningen på KappAhl haha! Fast det är egentligen inget att skratta åt, de har mycket snygga kläder där nu. Det ni! Aja, nu blir det ett inspelat avsnitt Top Model så hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0