Fika på stan

Hej hej! Dagen bara flög förbi! Åkte in till stan efter lunch, sprang i några affärer och mötte sedan upp Anna-Karin för en fika på Wayne's Coffee. Det var jättetrevligt men det var sjukt mycket folk inne i stan så ljudnivån inne på Wayne's var inte lika trevlig. Efter stan var det bara hem och käka. Mamma var inte hemma så jag och lillebror beställde hem pizza. Haha andra gången denna vecka...Och efter pizzan gick jag och klippte mig hos Lisa. Vi umgicks lite grann för flera år sen men har inte pratat på länge så det var kul. Och hon var jätteduktig, jag blev verkligen supernöjd! Hon frågade om hon fick fixa det lite efter att hon hade klippt och såklart fick hon det. Älskar att bli ompysslad! ^^
Det blev så himla snyggt när hon plattade mitt hår att nu får jag faktiskt ta och lära mig det! Har ju köpt en söt liten lila plattång, det var med den kusin lockade mitt hår till skivan. Himla bra att man kan använda den till det också.

Här kommer några bilder från idag, köpte ett par skor men dom och mitt nyklippta hår får ni se imorgon ;) Nu lägger jag mig i sängen och tittar på Vänner. Måste upp hyfsat tidigt imorgon och släpa mig bort till Vällingby. Ja, varför det kan man undra? Jo, därför att min fina Mangoklänning (som jag reklamerade idag för att det var hål i) fanns det bara en kvar i rätt storlek, och det var i Vällingby. Suck för det. Men tur att det fanns en i alla fall! Hejsvejs och godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0