Sjuuuk

Hej hej. Mår eländigt men lyckades ändå ta mig till skolan och hämta böckerna. Ska försöka plugga lite snart men det återstår att se om jag kommer orka gå imorgon. Vore ju bra att få det gjort för nästa vecka har jag två andra prov. Men mår jag så här dåligt så är det inte mycket att göra åt. Halsen är i alla fall inte lika svullen längre men hostan är inte att leka med. Somnade inte förrän halv fyra imorse men jag kunde sova, sov t o m riktigt bra. Så det var skönt. Men nu ska jag ta mig en glass och lägga mig på sängen en stund innan jag slår upp samhällsboken. Hejsvejs

     Försökte mig på ett leende men det gick inte så bra som ni ser haha...
                                             Blä för att vara sjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0