SATC 2

Hej hej! Idag gick jag och Ida på bio och såg den efterlängtade Sex and the city 2. Det var min födelsedagspresent, en väldigt bra sådan. Jag älskar ju att gå på bio så det är alltid ett säkert kort när det gäller mig ^^ I alla fall, så jag älskade den! Man skrattade högt stora delar av filmen. Helt uuunderbar var den! Bättre än den första vill jag nog påstå. Så gå och se! ;) Längtar redan tills den släpps på dvd! Och tänker att en tredje film inte vore helt fel...Man kan ju hoppas åtminstone eller hur? Men nu måste jag sova, har visserligen bara en lektion imorgon och då ska vi se på film. Men behöver fixa lite andra grejer och så jobbar jag ju på kvällen. Så lite sömn behövs ändå. Hejsvejs och godnatt!


                                                          bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0