Världsförälder

Hej hej! Nu är jag officiellt världsförälder! Fixade med papprena i januari men det hann inte dras då så igår drogs de första pengarna. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Gå in på UNICEF och se vad du kan göra.

Förresten underbart att Desperate Housewives har börjat igen! Vilket snyftavsnitt! Den nya serien Cougar Town med Courteney Cox var också bra, sjuk men bra. Konstigt att se henne i nåt annat än Vänner tycker jag, för mig kommer hon alltid vara "Monica Geller". Två till säsongspremiärer väntar denna vecka, Grey's Anatomy imorgon och Criminal Minds på torsdag. Me like! Men nu måste jag sova, är sjukt trött. Imorgon är det frukten som gäller för min del, 12.00-20.00. Sen är jag ledig! Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0