Söndagsångest

Hej hej! Hann aldrig blogga när jag kom hem från stan för då stack vi på middag hos bonuskusinerna. Jättemysigt var det och jag är så proppmätt efter god middag och världens fruktsallad med glass. Mumsigt!

I alla fall, var in till Ringen och bytte en bh. Hittade en till jättesöt bh som jag köpte. Sen blev det lite smått och gott från H&M. De hade extrapris på lite produkter från Depend, himla bra priser faktiskt! Så nagelolja, nagelstärkare och fransk manikyr-set blev det som totalt gick på 144.50:-. Men sen hade jag sån jäkla tur och hittade en kupong inne i ett provrum så jag fick 20% på det också! Najs ^^ Köpte även ett sött diadem. Ska strax lägga mig i sängen, det är ju skola imorgon...Ångest! Men här kommer i alla fall lite bilder på det jag köpte;

                           T-shirt bh 99:-, push-up bh 149:- från Lindex







Rosettdiadem från H&M 29.50:-


Och den här underbara sjalen som ger vårkänslor köpte jag på H&M igår, ur The Garden Collection 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0