Rensat igen

Go´kväll! Har precis rensat ut en hel hög med kläder till. Känns väldigt bra! För idag införskaffades nämligen två nya klänningar...(A) Blivit en del shopping nu men jag behövde det. Dessutom är allt jag köpt basplagg som funkar året om. I alla fall, hade inte tänkt fixa med det här så sent men jag och Ida gick en långpromenad förut. Det störde liksom mitt schema lite. Tänkte imorse att jag skulle ut och gå då men jag somnade om några timmar och orkade inte sen. Så ringde Ida efter middagen och då kände jag mig tvungen, vilket var bra. Det var riktigt, riktigt skönt. Körde igång en tvätt när jag kom efter det så jag har verkligen fått mycket gjort idag. Men än är det inte klart. Imorgon efter stranden ska det dammsugas och dammas! Och alla nya kläder som står i kassarna nu ska ner i lådorna.

Får alltid massa flashbacks när jag går igenom en av lådorna. Längst ner i den ligger nämligen min fina Westlife tröja. Det var tider det. Är såklart fortfarande ett fan så den blir kvar där ^^ Men börjar tröttna på att dom aldrig kommer till Sverige...
Skulle lätt kunna åka till England för att se en konsert, problemet är bara att jag inte har någon att göra det med. Haha. Aja, ska lägga mig och somna till Vänner nu. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0