Today's dinner

Hej hej! Åt middag för en stund sen. Blev inte direkt piggare av det. Är så sluuut. Varenda muskel värker. Men tiden gick fort idag alla fall. Jobbar imorgon också 11-18 sen har jag semester i två veckor! Eller tre skulle man kunna säga eftersom jag bara jobbar en dag veckan efter det. Att bero på semester, jag måste ju packa! Åker till mormor på måndag. Det ska bli mysigt! Åker hem redan på onsdagen vilket betyder att vi bara är där en hel dag så det blir nog bara en snabbis till Kupolen denna gång. Men jag kommer garanterat gå därifrån men en och annan kasse i alla fall ^^ Nu ska jag dega i soffan en stund och sen måste jag packa. Hejsvejs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0