Trött är bara förnamnet

Jag är död. Helt jävla död. Det blev lite sent igår... Upptäckte att min kamera har massa roliga funktioner och lärde mig hur självutlösaren fungerar. Så när Ida ringde och väckte mig vid halv tio imorse hade jag bara sovit fem och en halv timme. Inte najs. Men jag tog mig upp och hängde med till Farsta centrum. Hittade dock inget där, inte så konstigt med tanke på hur jag mår. Tänk vad dåligt man måste må när man har druckit också. Om jag mår så här dåligt av bara sömnbristen. Förstår inte hur man kan utsätta sig för det. Nä, ikäll måste jag lägga mig tidigt. Börjar jobba halv nio imorgon. Men nu ska jag släpa mig ner till TCM eller vad det heter. Har en gratis gång att serva cykeln som går ut. Om man räknar exakt på datumet så har den redan gått ut men får blinka med ögonfransarna och hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0