Chocolate mud mask

Titta så mysigt jag hade det förut ^^





Älskar denna mask som finns att köpa på Kicks för en tjuga. Vet inte om den gör några underverk för hyn men den doftar ljuvligt och så är det ju bara för mysigt. Nästa gång måste jag prova lägga gurkskivor för ögonen, det ser så himla härligt ut. Har målat naglarna också, gröna blev dom. Det blev vardagsrumsmattan också... Hehe. Tappade flaskan när jag höll i locket så det blev två fläckar på mattan. Tur att jag inte valde det knallrosa nagellacket! Det gröna smälte liksom in. Nästan.

Såg A Walk to Remember förut. Är fortfarande helt förstörd. Grät ännu mer än vanligt. Hulkade faktiskt vid ett tillfälle haha. Den är så himla sorglig, men så himla fin. Älskar den. Revolutionary Road däremot, vilken besvikelse! Trodde att den skulle vara jättebra eftersom mina absoluta favoritskådisar (Kate Winslet och Leonardo DiCaprio) spelade huvudrollerna. Har dessutom hört att den skulle vara bra. Men jag tyckte att det kändes som man väntade genom hela filmen på att den skulle börja. Och så slutade den inte alls som jag ville! Väldigt abrupt slut tycker jag. Men skådespeleriet var det ju såklart inget fel på. Så den var sevärd i alla fall. Men ska fortsätta titta på Sex and the City nu hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0