Shopping

Hej hej! Idag blev det shopping! Fast måste säga att jag inte riktigt var på humör, mår lite halvdant. Hade tänkt mig värsta seriösa shoppingrundan, hade skrivit en lång lista på allt jag behövde men det var inte många saker som blev avbockade. Så det var lite tråkigt eftersom jag sett fram emot min lediga lördag så mycket. Men några saker hittade jag i alla fall;  

                   ett par jeans från Acne, modell Hep black stretch 995:-



en vanlig v-ringad kofta från Esprit i 100% bomull 399:-,
en topp från KappAhl som kan användas som klänning 129:-


och en sockersöt handduk från Åhléns 29:-


Men nu ska jag ta fram dippen ur kylen och se på Pocahontas med lillasyster. Hejsvejs!
Eller förresten måste bara säga att jag blev överlycklig när jag kollade in mitt konto imorse, lönen var redan bokförd och den var riktigt najs denna gång! Så nu kan jag köpa mobilen (Sony Ericsson W995)! Jippi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0