Obsessed by colour

Hej hej! Idag blev det lite läxa, en tripp till centrum, middagsgäster och sedan Let's dance! Underbart program. Men vad i hela friden hade Jessica Almenäs på sig!? Jessica är vacker men klänningen var gräslig! Hemsk färg och långt ifrån smickrande. En riktig miss med andra ord.
I centrum köpte jag faktiskt en klocka, en sån här Jet Set klocka från Ur & Penn som jag skrev om igår. Så sjukt snygga! Skulle lätt kunna ha en i varje färg ^^ Men nu ska jag sova, ska upp och jobba imorgon. Men börjar i alla fall inte förrän elva så det är riktigt skönt. Efter jobbet blir det bio med Idisen, Avatar i 3D! Det kommer vara grymt tror jag! Hejsvejs och godnatt!

                       Denna ljuvliga färg fick följa med mig hem, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0