Alla kan göra något!

Hej igen! Fastnade på Aftonbladet och läste om Haiti. Kände att jag inte kunde sova förrän jag gjort något mer. Så nu har jag skänkt en till gåva till UNICEF, och det tycker jag att ni ska göra också! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! Tänk om en katastrof inträffade oss här i Sverige? Tänk om tusentals lik låg på gatorna och du tvingades leta efter din saknade familj. Tänk på barnen som just nu befinner sig i den hemska situationen. Usch det finns inte ens ord att beskriva hur hemskt det är. Just nu önskar jag att jag vore läkare och kunde åka ner och hjälpa till. Eller att jag vore miljonär och kunde skänka flera miljoner. Tyvärr är jag ju vare sig läkare eller miljonär men jag har i alla fall bidragit. Gör det du också, för barnens skull.

Skänk din gåva här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0