Tredje ljuset brinner

Tredje advent idag. Blir mörkrädd så fort tiden går! Något annat som gör mig riktigt, riktigt mörkrädd var gårdagens (och dagens) största rubrik på Aftonbladet. Tack gode gud att idiotjävlen bara lyckades spränga sig själv... Ibland undrar jag vad det är för värld vi lever i. Men man måste komma ihåg att det finns mycket godhet och skönhet i världen också. Även fast det är svårt att tro det ibland.   

Nog om det. Imorgon ska mammsen och jag till stan. Ska sälja in några små guldsmycken och sedan unna mig en ny kofta från Esprit. För ungefär så mycket kommer jag få för guldet trots att det inte är många gram. Sjukt bra! Är som sagt rätt fattig för tillfället men är väldigt sugen på ett par röda knästrumpor från Lindex så de kanske får följa med hem också. Men nu ska jag glo på lite tv och sen lägga mig tidigt. Vi planerar att vara i stan när de öppnar för sen jobbar jag, 16-20. Det är ett till extrapass. Kan ju säga att de närmsta två lönerna verkligen är något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilken vacker bild!

2010-12-13 @ 20:39:09
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0