Sockerdetox

Hej hej! Gissa vad det blev för mat hos bonuskusinerna? GRILLAT! Så himlans gott! Riktigt duktig var jag sen och tackade nej både till chips och glass. Även fast barnen satt vi bordet och suktades. Och även fast det var en av mina favoritglassar, GB Sandwich. Är stolt över mig själv! Har haft sånt himla sockersug hela veckan men har inte fallit för frestelsen en enda gång (förutom en hembakt bulle i måndags när vi fikade hos Ann). Även fast vi har både godis, glass, chips och dipp hemma. Har inte ens druckit O'boy ^^ Haha. Behövde verkligen köra en liten sockerdetox för det har blivit lite för mycket av det goda denna sommar. Vilket har resulterat i ett litet sockerberoende... Första dagen var tuff (haha) men ju fler dagar man står ut desto lättare blir det ju. Men på lördag, då är det lördag. Då ska jag minsann njuta av något riktigt gott! Men nu ska jag sova, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0