Härlig dag

Hej hej! Efter promenaden imorse tog jag en lång dusch, åt lunch och cyklade till pappa. Skulle på ansiktsbehandling och pappa bor ju precis där så det passade perfekt att hälsa på då. Ansiktsbehandlingen var underbar, så underbar. Dock sov jag nog igenom halva men det var så skönt. Somnade t o m när hon noppade ögonbrynen haha! Som för övrigt blev mycket fina. Och äntligen har mina ögonfransar färg igen! Hallelujah! Gick hem till pappa och syskonen igen efter. Umgicks med syster min och fixade hennes naglar (nu har hon lika coola naglar som mig!) och åt grillat till middag. Mumsigt. Det var min dag det. Nu ska jag krypa ner i soffan och slappa framför tvn en stund. Sen ska jag lägga mig tidigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0