Nationella prov

Hej hej! Är jäättetrött idag. Hade som vanligt bara en lektion och sen åkte jag hem och pluggade, läste bl a igenom häftet inför det nationella provet i svenska imorgon. Usch, usch! Det är jobbigt när man vet att man ska sitta så många timmar. Ingen lunch blir det inte heller så jag har packat väskan med frukt, kexchoklad och dextrosol ^^. Efter provet blir det Nacka forum med Samuel. Ska spana julklappar! Lika bra att göra det så fort som möjligt. Jobbar lite extra sen och så. Men nu ska jag se klart på Världens brott på tv4 fakta sen blir det läggdags. Hejsvejs!

Visst har H&M helt underbara kläder just nu! Men jag har nog upptäckt det lite för sent...På hemsidan är denna goding slut i alla storlekar från 34-42 *snyft*. Men den nedre finns fortfarande (!) och kostar 349:-.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0