Ont i magen

Hej hej! Har ingen bra dag idag. Försov mig ganska rejält imorse. Men lyckades ändå ta mig ner till busshållplatsen i tid men där fick jag stå en kvart och vänta. Sen körde bussen i vad som kändes som slow motion till gullmars. Så jag kom 25 min försent till skolan vilket betyder att jag då fick en hel timmes frånvaro. Not good. Dessutom hade jag, och har fortfarande ont i magen. Så jag åkte hem vid elva. Hann bara göra marängbottnar och påbörja en tårta. I alla fall, magen blev lite bättre när jag kommit hem och ätit ordentlig lunch. Men snart måste jag börja åka till jobbet. Önskar verkligen att jag inte behövde idag. Aja nu måste jag gå hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0