Studentbakelser

Hej hej! Äntligen är denna dag avklarad! Puh! Men dagen gick bättre än förväntat. Trodde ju först att jag skulle behöva städa massor, men jag hade fått i uppgift att göra bakelserna till studenternas avslutningsmiddag istället. Så det var kul, och skönt. Efter lunch åkte vi till Kobia i Tyresö på studiebesök. Det var lite intressant i alla fall men tog typ bara 40 min. Haha. Så jag hann hem innan jobbet. Hade först tänkt ta cykeln men eftersom det var sånt skit väder (stackars alla studenter!) så var jag lat och tog bussen ^^. Kände sån ångest inför jobbet men idag gick det ganska snabbt, det var t o m lite kul. Gjorde dock bort mig lite på slutet men det var lugnt.
Håller på att läsa på inför EU valet nu. Svårt tycker jag. Alla verkar ju stå för samma saker. Har dock min favorit. Men jag vill inte ha euro i Sverige! Snyft snyft. Men jag vill rösta. Nu får jag ju äntligen det, då måste jag ju utnyttja det också.

Massproduktion




Tänkte bara visa vilken otroligt söt skål jag (& syskonen) köpte till mamma i mors dag present. Hittade den på Åhléns för 99:-. Passar perfekt i vårt kök. Nej nu ska jag väl fortsätta söka information om EU valet. Sen blir det kanske lite tv tittande. Behöver i alla fall inte lägga mig tidigt idag eftersom jag är ledig imorgon. Underbart! Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0