Semester tack!

Hej hej! Dålig uppdatering igen men mitt humör har inte varit på topp. Har jobbat hela helgen också. Är helt skutkörd i både huvudet och kroppen. Det skulle sitta fint med lite semester nu men det är först om fyra veckor... Men men, det är ju jag som valt det. Det kommer kännas skönt sen att ha jobbet gjort och vara helt ledig tills skolan börjar. Usch vilken rysning som for genom kroppen när jag skrev "skolan". Vill inte börja igen! Panikångest. Det kommer bli ett tufft år känner jag, med massa nya ämnen. Nej fy fy inga sådana tankar på sommarlovet!
Ska väl ta och lägga mig snart. Är super trött men har ingen lust att sova. Kanske sätter på en film en stund. Förresten så såg jag och Samuel en as bra film härom dagen, Taken som handlar om en före detta säkerhetsagent vars 17-åriga dotter blir kidnappad på en resa i Paris. Riktigt, riktigt bra var den! Bra handling, spännande och bra skådisar. Se den! Hejsvejs och godnatt!

Vill tillbaka hit nu! En sista minuten kanske, vad säger du Ida? Haha ^^


Kommentarer
Postat av: Saamo

Du får inte åka igen, punkt slut ;)

2009-07-08 @ 01:28:09
URL: http://saamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0