Sjuk?

Hej hej. Har riktigt dålig dag. Vaknade klockan fem imorse med världens magont. Magkatarrsont. Så jag blev tvungen att gå upp, ta en samarin och tvinga i mig lite yoghurt. Först trodde jag nästan att jag skulle bli magsjuk men tack och lov var det inte det. Sen när jag vaknade igen så kände jag mig jätte hängig, hade ont i halsen och var täppt i näsan. Inte kan jag bli sjuk igen?! Jag höll ju just på att bli bättre. Märkligt. Men jag undrar om en del av mina symptom kan ha och göra med pollen? I vilket fall som helst är det inte kul. Ska gå och jobba snart också. Usch, usch. Fem timmar på ICA när man mår dåligt är inte roligt. Ska ta och försöka äta lite lunch nu. Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0