Lägenhet

Hej hej. Var på visning ikväll med mamma. Kollade på en fyra i Tyresö centrum. Och den var fruktansvärd. Rummen var som små fängelseceller. Totalt deprimerande var hela upplevelsen. Där kan vi inte bo. Det går bara inte. Fick nästan panik ångest av att vara där i några minuter. Visserligen är jag väl lite bortskämd med vårt fina hus men jag försökte faktiskt tänka positivt. Men det var helt hopplöst. Bara att fortsätta leta. Har även försökt rensa i mitt rum lite idag för att underlätta flytten och för att jag aldrig annars kommer få plats med alla mina prylar. Men nu ska jag äta nåt litet. Min mage mår inte alls bra just nu. Mår illa och har halsbränna varje dag. Har haft det under en längre period nu, innan allt det här. Det är riktigt jobbigt att ha en sådan känslig mage. Inte kul alls. Men jag hoppas att det ger med sig snart för jag vill inte gå på medicin igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0