Fredag 25/5 2007

Happ, kan man bli klantigare? Jag spillde just rosa nagellack på min tröja och mina ljusgråa mjukisbyxor! =O Undrar ni hur jag lyckades med det, jo korken satt åt och så helt plötsligt flög "penseln" emot mig landar högst upp på tröjan, rullar längs tröjan och ner på byxorna...=P Men för övrigt har det varit en toppendag =) Var på Trollbäckens IP med klassen för allra sista gången *snyft*. Hittade en tjuga när vi gick därifrån. Bäst som vi är vann vi naturligtvis stafetten överlägset, 9c är bäst ingen protest! =D Det var verkligen en underbar känsla att vinna sista gången, skrek nästan slut på min röst när jag hejade men det var det definitivt värt =) Gud, vad jag kommer sakna 9c...Det har verkligen slagit mig nu att vi slutar om ca 2 veckor och att man kanske aldrig kommer träffas igen. Det är hemskt! För ett halv år sen trodde jag knappt jag skulle stå ut en dag till för att jag längtade så till att få sluta skolan men nu vill jag nästan inte det längre...Börjar nästan gråta bara jag tänker på avslutningen usch =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0