lördag 9 juni 2007

Heej allihopa! Jag är så himla glad! Igår var det BAL och det var underbart! =) Jag kände mig verkligen som en prinsessa. Och jag fick stipendium! Alla satt ner vid borden och så helt plötsligt ropade de upp mitt namn! Jag blev helt chockad =O Det var en helt otrolig känsla, allt hårt arbete lönade sig =) Det var en fantastisk kväll men förmiddagen var inte lika rolig =/ Den var hemsk! Blev kallad "fontänen" för att jag grät så himla mycket =P Men det förstod jag ju att jag skulle så det kom inte direkt som någon överraskning...Trodde aldrig att jag skulle säga det här men gud vad jag kommer sakna Tyresö skola! ='( Det känns som livet är slut nu när man lämnat allt tryggt. Men det är egentligen bara slutet på ett kapitel, och början på ett nytt.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0