Äntligen sportlooov!

Hej hej! Kom hem för en stund sen. Har varit hemma hos pappa och ätit middag och tittat på Let's Dance med lillasyster. Vilken söt klänning Jessica Almenäs hade i kväll! Verkligen supersöt! Och skönt att Gudrun åkte, hon var inte direkt någon stor favorit. Ska strax sova tänkte bara visa lite bilder från bageriet och på mitt nya ljusrosa nagellack!

Dessa bakelser gjorde vi idag; mördegsbotten, chokladchiffongkräm och hallongrädde, tycker dom blev jättefina!
Älskar den rosa färgen! ^^



Fruktbakelser med mördegsbotten och vaniljkräm blev det också. Men alla röda bär tog slut så färgskalan var lite tråkig... Vi tröttnade efter att ha dekorerat ett par också, pilligt som bara den är det.



Lovely! Ser ni vad snyggt det matchar min klocka också!



Nr 615 Bardot Pink




Nej nu ska jag ta och krypa ner i min varma säng! Och njuta av att det är looooov! Godnatt och hejsvejs!

( By the way, jag kom i min balklänning som jag hade när jag slutade nian! Underbar känsla! Det trodde jag faktiskt inte, dock fick inte brösten riktigt plats haha ^^ )


Kommentarer
Postat av: samuel

Neej! Gudrun :(

2010-02-27 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0