Klar!

Äntligen, äntligen klar med projektarbetet! Verkligen i sista minuten, puh! Mina ögon är väl fyrkantiga nu så många timmar som jag suttit framför datorn. Inte känner jag mig helt nöjd heller men det brukar jag ju inte göra. Däremot måste jag få säga fy fan vad jag är bra på att baka ibland! Baguetterna blev suuupergoda! Helt galet goda, och fina dessutom! Grekiskt lantbröd blev det också. Det har jag faktiskt inte hunnit smaka på, det får bli till frukosten.
Flitig jag har varit idag. Cyklade från Ida till centrum imorse och införskaffade mig ett skrapkort (väldigt bra köp!), när jag kom hem vid typ elva satte jag genast igång med baguetterna som skulle jäsa i fem timmar och efter det gjorde jag degen till det grekiska lantbrödet som inte skulle jäsa fullt så länge. Sen satte jag igång med projektarbetet, så jag har hållit på med det och baket typ heeela dagen. Himla dumt av mig att spara det till sista dagen men nu är det avklarat i alla fall. Och nu måste jag hoppa i säng, hejsvejs och godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0