Helg!

Hej hej! Dagen gick rätt fort faktiskt och nu är det äntligen helg! Idag dekorerade vi moussebakelserna, gjorde moussetårtor och princesstubbar. Helt okej. Så var det, kors i taket, god mat i skolan. Kycklinggratäng och klyftpotatis, tummen upp för det! Idag är det förresten exakt sju veckor kvar till STUDENTEN! Tummen upp för det också! Men nu ska jag blanda dippen och skära grönsaker. Jag, lillasyster och mormor ska ha myskväll ^^ Daim har jag köpt också, har fått värsta besattheten av daim. Det är ju sååå gott (A). Får sådana perioder när jag är helt inne på en sak, ibland är det center, ibland ostbågar osv. Det är lite lustigt faktiskt. Nej nu ska jag sätta fart hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Maria

Vad gott med daim :)

2010-04-18 @ 10:48:37
URL: http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0