Tadaa!

Idag gick jag visst och blev mörkbrunett! Känns superbra! Ida och jag började prata om det igår när jag var där och så bestämde vi oss bara för att boka tid båda två. Har tänkt på det länge men hade aldrig trott att jag skulle bestämma mig så snabbt haha. Gick t o m dit utan en aning om vad jag var ute efter. Ville bara ha det mörkare. Detta är nu bara en toning så är fan asrädd för att tvätta håret, vill inte att det ska försvinna! Hehe. Blir kanske färgning nästa gång, men vi får se hur länge detta håller först. Förresten för er som inte vet så är det första gången någonsin som jag tonar/färgar. 21 år gammal liksom.

Trodde nästan att kunderna på jobbet skulle fråga om jag var ny men de mest otippade kunderna såg det och tyckte det var jättefint. Då blev jag allt glad! En sak dock som inte var så rolig idag var att jag satte mig på ett blött (!!!!!!!) säte på bussen. Hann sitta en halv minut eller nåt innan jag kände det. Vilken panik alltså! Men hade som tur var en våtservett med desinfektionsmedel i väskan så torkade benen med den när jag bytte om på jobbet haha... Och så åkte jag hem i jobbyxorna. Usch usch. Nytvättade och allt var de också. Attans alltså. Ber innerligt att det bara var vatten eller någon annan dryck och inte, ja ni vet. Men men, jag lät inte det förstöra dagen för jag är så himla nöjd!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det blev superfint!!! :D

Btw var har du köpt det där vita linnet/tröjan du har under en rosa tröja några bilder högre upp? :)



kram kram!! Glad midsommar :)

2012-06-21 @ 17:14:03
URL: http://rilby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0