Mysig dag med bästis

Har haft en supermysig dag med bästis! När jag kom dit hade Ida överraskat mig genom att ta dit Anna som börjat plugga till hudterapeut. Hon hade med sig massa härliga produkter från Mary Kay som vi fick prova. Lyx! Skulle bra gärna köpa alltihopa med det tillåter tyvärr inte plånboken. Men en foundation ska jag nog för första gången i mitt liv köpa. Haha. Smink är inte riktigt min grej men ibland är det ju kul att vara lite extra fin. I alla fall, efter att vi provat dessa ubersköna produkter så bjöd Ida på hemmagjorda pannkakor. Såå gott. Och efter det vandrade vi hem till mig så jag äntligen fick visa hur jag bor. Firade förresten två veckor här i lägenheten igår! Tiden går så galet fort... Att bero på det så har Ida redan gått in i vecka 35!!!

Fick också den fina skålen med godis (som nu är i stort sett tom hehe...) i present, en jättefin liten orkidé och en söt disktrasa med en cupcake och texten you are sweet for doing the dishes!. Fyller år på lördag för er som inte hängde med i svängarna. Och Ida kan tyvärr inte fira mig då *snyft* så det fick bli idag istället.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0