Körsbärsblommor

Hej hej! Sitter här och halvsover. Ska krypa ner i sängen alldeles strax. Tänkte bara berätta vad jag pysslat med de senaste två dagarna. Ett par saker har blivit årets första. Som en joggingtur, grillmiddag, milkshake och utomhussolning endast iförd bikini. Sedan har jag även letat tv, gått på Hunger Games igen med lillasyster, fotat i Kungsträdgården, städat och strykt. Tvn är förresten beställd och anländer senare i veckan! Tur att alla bra program går i repris på söndag för annars hade jag inte varit glad. Att bero på inte glad. När syster och jag åkte hem från Kungsan idag så gick en idiot snubbe rakt in i min kamera när han klev av vid medborgarplatsen, så hårt att linsskyddet trillade av och ramlade klockrent ner på spåret. Morr. Alltså varför händer sådana här saker ALLTID mig? Sjuuuuukt frustrerande. Vad som var riktigt jobbigt också var att jag inte fick tag på något nytt... Får jaga imorgon om jag hinner. Nej men nu måste jag sova, godnatt!


instagram: isabelkempe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0