Med våren kommer allergin

Som sagt hörrni så är inspirationen inte på topp, inte heller hälsan. Det har varit så mycket och våren smög sig på utan att jag tänkte på att det kanske var dags att börja med allergitabletterna. Har haft svårt att andas och svälja de senaste dagarna (tänk dig att andas och svälja genom ett sugrör, så känns det) men kopplade inte ihop det. Så nu är det ökad dos astmamedicin och aerius som gäller. Om jag inte skulle må supermycket bättre om någon dag så tror jag att jag skippar F&S helt denna vecka. Blir till att promenera varje dag i det vackra vädret istället. Styrketräningen för veckan får bli varuplock på jobbet! Haha. Skämt åsido så är det faktiskt tungt att plocka varor en hel dag. Har ont i ryggen efter helgen då jag hade frukten och efter mejeri som jag hade idag. Ska ta och dö lite på soffan framför Desperate Housewives som jag satt på inspelning. På torsdag kommer förresten kära mormor hit och stannar ett par dagar. Det blir mys. För på fredag fyller lillebror 18 år! Herregud... Och vi ska gå på Dirty Dancing som vi fick i julklapp. Dock följer mormor med istället för bror eftersom han har viktigare saker för sig på sin 18-årsdag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0