Last friday night

I fredags fyllde världens bästa lillebror 18 år. 18!!! Hur gammal har man inte blivit när man har en lillebror som är 18? Herregud. I alla fall, dagen började redan vid halv sju eftersom lillebror började så tidigt. Sedan blev det lite shopping och fika med mamma. Köpte två par nya svarta leggings från H&M då alla mina gamla inte bara är superslitna utan även för stora. Därefter åkte vi hem till Joppes lägenhet, dit mamma mycket snart flyttar in (och där jag kommer bo tills jag får tillgång till min lägenhet). Där hängde vi och gjorde oss klara innan vi åkte bort till Vapiano på Stureplan. Vilket var en STOR besvikelse. Pizzan var inte i närheten av Hörnets pizza och ljudnivån... Jösses, ljudnivån ska vi inte ens prata om! Nä, Vapiano var ingen hit tycker jag. Bara ok. Efter middagen bar det iväg till China teatern och Dirty Dancing. Finns ett ord som beskriver musikalen, AWESOME! Se den om ni kan! Verkligen superbra. Finns nog inget sexigare än en kille som kan dansa så där. Önskar så innerligt att jag kunde dansa så där också. Ska allt ta och kolla upp igen om det finns någon möjlighet att börja på någon form av dans. Skulle vilja dansa allt egentligen. Balett, street, afro... Älskar det. Är nog faktiskt som allra lyckligast när jag dansar. Får se om jag mår tillräckligt bra för att gå på dansen på F&S imorgon. Hope so. Börjar komma tillbaka till verkligheten efter några dagar av rent helvete. Känns skönt. Men nu ska jag ta och sova. Vill inte sova till elva som jag gjorde idag hehe. Godnatt!

Lite bilder från mobilkameran, har ändrat mig. Den har impat på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0