New week

Här händer det inte mycket, jag vet. Och återigen får ni instagrambilder men men. Idag har jag storhandlat och tränat medeljympa på F&S! Känner mig rätt mör nu. Upptäckte imorse att min inhalator var slut, det har den säkert varit i flera dagar. Smidigt Isabel! Inte konstigt att jag har haft besvär med andningen...

Igår jobbade jag 6.30-12. Skönt att sluta tidigt men vidrigt var det eftersom jag bara sovit fem timmar eftersom jag stängde på söndagen och inte kom hem förrän halv elva. Fy fan. I alla fall, träffade Ida efter så dagen blev betydligt bättre. Vi tog en mysig promenad och en glass. Sedan svängde jag förbi Stadium och köpte finfina strumpor inför fotbollen! Är egentligen inte direkt sportintresserad men när Sverige spelar kan det vara kul. Blir rätt engagerad när jag väl tittar. Så satt och svor för mig själv och viftade med armarna haha. Grymt dåligt de spelade alltså. Hoppas det blir bättre spel nästa match!

Tror jag allt ska ta och fixa naglarna nu. Sedan tänker jag baske mig lägga mig tidigt ikväll!  

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0