Ooops I did it again

Sorry för dålig uppdatering! Vet själv hur irriterande det är när man följer någon och personen aldrig uppdaterar...

Händer inte så mycket just nu, samtidigt som det gör det. Jag vet inte, känner mig lite stirrig för tillfället. I början av veckan drog jag till mormor. Skönt att komma bort och njuta av det totala lugnet på landet. Blev inte så mycket shopping som det vanligtvis blir eftersom budgeten inte riktigt tillät det. Men ett par löparskor på halva priset blev det. Det behövdes! Var på IKEA förra veckan (?) också och införskaffade säng och två bokhyllor för mina filmer. Blev supernajs! Lite glasburkar blev det även, och fler ska införskaffas när jag orkar ta mig till IKEA igen.

Men ska ta och hoppa i säng nu. Imorgon ska jag och mammsen till Sickla. Ska äntligen köpa en dammsugare! Har fått låna Joppes men den suger, eller inte kanske blir mer korrekt att säga haha. Så det ska bli riktigt skönt.

Här får ni några bilder från midsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0