Nationaldagen

Idag är det inte bara vårt fina lands nationaldag, det är också dagen då jag kört bil för första gången! Var galet nervös först eftersom jag aldrig ens suttit i förarsätet på en bil och aldrig ens kört moppe. Så jag visste inte ens vilken pedal som var vilken hehe. Men det gick över förväntan faktiskt! Dock hade jag inte kunnat köra om bilen inte haft automat. Pappa gnällde över att det var lite ryckigt först men det gick snabbt bättre. Körde visserligen på tomgång (på en parkering) men ändå! Provade bara gasa ett par gånger på slutet. Hör och häpna dessutom, det var ju kul att köra! Ser faktiskt fram emot nästa gång. Nu jäklar ska jag ta körkort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0