Inte bli sjuk, inte bli sjuk

 
Hej hej. Mår långt ifrån bra idag. Tror, men hoppas inte, att jag håller på att bli sjuk. Hade lite småont i halsen imorse men trodde inte att det skulle bli värre än så, så gick med mamma till Sickla för att handla efter frukosten. Väl där fick jag plötsligt yrsel, illamående, ont i öronen och kramp i magen som om jag skulle kräkas. Blev så illa att jag fick sätta mig på golvet och mamma fick hämta en påse. Fint om jag hade kräkts där inne på Willys fruktavdelningen. Haha... Lyckades handla och ta mig hem men däckade på soffan så fort jag kom in. Kramandes en tom glassförpackning sov jag i tre timmar. Mådde betydligt bättre när jag vaknade och lyckades få i min lite fil med banan och några digestivekex till lunch/middag som snälla mamma gick och handlade åt mig då det var det enda jag kände att jag kunde få i mig. Behövde komma upp ur soffan en stund så tänkte att ni kunde få en liten update eftersom jag är så dålig på det numera. Men säger det igen, följ mig på instagram (isabelkempe) i stället!
 
Nä, nu blir det soffan igen. Fortsätter mitt Vänner-maraton. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0