År 2011, månad för månad

Det kommer snart dag 30 - sammanfattning av året men så länge får ni här en bild på mig för varje månad. Detta är ett tidsinställt inlägg då jag befinner mig på jobbet just nu, kör osten 7-16 idag.



januari: nyklippt på bilden och håret var riktigt kort

februari: träffade Gurra för en härlig promenix i Slottsparken och blev fångad på bild

mars: träffade kusin vitamin för första gången på lääääänge

april: tatuerade mig för andra gången, två hjärtan för mina två småsyskon

maj: jag fyllde 20 år!

juni: mamma, mammas pojkvän, jag och lillasyster begav oss till Cypern för en veckas sol&bad

juli: gick på bio med Ida och såg Harry Potter and the deathly hallows part 1 klädd så här

augusti: hade en liten photoshoot med mig själv och detta blev resultatet

september: en av många underbara dagar på den franska rivieran under min EF-resa

oktober: ganska nyss hemkommen blev det en fika med höggravida kusin Caroline

november: drog på en mycket spontan och härlig weekend till Nice och hälsade på Annabel som var kvar på EF

december: jätteförkyld Bella på julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0