Awesome

2012 kommer bli ett sånt jäkla grymt år! Bara känner det i hela kroppen. Men det kommer bli minst sagt en intensiv vår. Inget fel med det dock, ser fram emot det! Idag var förresten Ida och Göran hos barnmorskan och fick reda på att det är en liten kille de väntar! ♥ Kan inte fatta att min ena kusin redan har en liten plutt på en månad, min andra kusin får sin plutt i februari och min bästa vän får sin lilla kille i juni. Så sjukt, men så underbart!

Imorgon är det jobb 12-20 igen. Tycker det är lite synd att jag jobbar så för då hinner jag varken träna innan eller efter jobbet. Visserligen skulle jag väl kunna träna innan. Men det går inga roliga pass (bara jympa bas) och gymmet lockar inte direkt. Speciellt inte när jag inte mår hundra, har dragit på mig en liten förkylning igen. Men ska försöka gå en promenix imorgon och i övermorgon innan jobbet, jobbar samma tid då. Sedan i helgen får vi se om jag orkar ta mig till gymmet efter jobbet men annars så får det vara så. Det blir full fart nästa vecka igen! 

Nu ska jag faktiskt vara duktig och sova NU. På riktigt. Säger att jag ska gå och lägga mig men så fastnar jag med annat. Men inte ikväll. Ska bara borsta tänderna sedan är det marsch i säng! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0