Årets deppigaste dag?

Tydligen är det faktiskt så, men inte här inte! Har haft en supermysig dag med Ida. Vi startade dagen med ca 40 min simning, efter det blev det lunch hos Ida och sedan lite shopping! Hittade en jättefin tunika! Som även Ida köpte i två färger. På  halva priset var dem dessutom! Om det kändes skumt att nu gå och kolla på mammakläder med Ida (som är i v.18 redan) som jag gjorde med Carro för inte alltför längesen. Tiden går så snabbt! Carros bebis tittade ut för en månad sedan, snart tittar Malins bebis ut och i början på sommaren tittar Idas bebis ut. Babyboom alltså. MYS!!!

Köpte dessa urgulliga sockor nedan även till Idas bebis. Kunde inte motstå, så stört söta! Blir nästan lite lätt hysterisk när jag går på bebisavdelningen. Det finns ju sååå himla mycket fint! Jag som dessutom har en liten lätt besatthet av allt som är smått hehe. Alltså som typ små förpackningar parfym, shampoo etc och små kläder. Underbart att man äntligen får gå och faktiskt handla på bebisavdelningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0